Alakíts nagyot! a Telekommal

Kütyü Magazin - 2022. július 5.

Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.

Július 4-én elstartolt az Alakíts nagyot! online átalakító sorozat a Telekom Hello Biznisz platformján, amelyben a Telekom szakértői Wolf Gábor marketing tanácsadóval és két kisvállalkozással együttműködve mutatják meg, hogy a digitális megoldások, eszközök segítségével hogyan léphetnek előre – akár néhány nap leforgása alatt – a vállalkozások. Többek között az okoswifi rendszer, az online jelenlét egységesítése és átalakítása, vagy éppen egy praktikusan kiválasztott okoseszköz mind-mind hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az átalakításban résztvevő vállalkozók tovább lépjenek cégük fejlesztésének kérdésében, lehetőséget találjanak valamilyen, akár egy rég  halogatott probléma kézenfekvő megoldásához. A projektben résztvevő vállalkozók fejlődésének példáján keresztül nyilvánvalóvá és kézzel foghatóvá válik, hogyan segíti az üzleti eredményességet, egy   kisvállalkozás sikerét a digitalizáció, és hogy a szaktudás, a lelkesedés és a kreativitás mellett már csupán néhány digitális megoldás kell, és máris fejlődik az üzlet.

 

 

„Hiszünk abban, hogy a digitális megoldások, lehetőségek kihasználása teszi lehetővé a vállalkozások non-stop fejlődését, és így az üzleti eredményességet. Célunk a cégek digitális átalakításának megmutatásával az, hogy a jó példákon keresztül minél több vállalkozás jusson el eddig a felismerésig” – mondta el Iski István, a Telekom kis-és középvállalkozások területének vezetője. 

A Telekom Alakíts nagyot! sorozatában elsőként egy budapesti szépségszalonban – a Telekom legjobb szakembereinek iránymutatásával – testreszabott és praktikus fejlesztéseket követhetünk nyomon alig egy hét leforgása alatt.  Kiderül az is, hogy mekkora változás érhető el nemcsak a hatékonyság, de a vállalkozás előtt álló távlatok terén is, hiszen a magasabb szintű digitalizáció lehetőséget teremt arra is, hogy a vállalkozás gyakorlatilag folyamatosan fejlődjön. 

 

 

A vállalkozások non-stop fejlődését támogatandó, a Telekom a kisvállalkozásoknak szóló ajánlatait négy új elemmel is bővítette

Napi 1 GB adatot kínál az új Üzleti Adat Non-stop csomag, amely az „adatkorlátos”  csomagokkal szemben nem szakítja meg az internet hozzáférést az adatkeret felhasználása után, mivel a net továbbra is elérhető marad, csak lassabb sebességgel.  Elsősorban azoknak a kis-és középvállalkozásoknak lehet jó választás, akik egyelőre még nem a korlátlanságban rejlő előnyöket keresik, de már észrevehetően megnőtt a mobil adat igényük és a mobilinternet szolgáltatás folyamatos, 0-24-es jelenlétéről a vállalkozásuk kapcsán sem szeretnének lemondani. 

A Telekom azokat a vállalkozásokat is ösztönözni szeretné, akik nyitottak a kísérletezésre, új alkalmazások kipróbálására. Azok a vállalkozások, akik rendelkeznek az új üzleti mobil portfólióból mobil díjcsomaggal és fizetős alkalmazást töltenek le úgy, hogy azt mobil számlájuk terhére rendezik, e költségekből maximum nettó 1000 Ft kedvezményt kapnak havonta. A Telekom várakozásai szerint olyan új – akár havidíjas – applikációk használatát segíti és bátorítja ez a kedvezmény, amelyek beépülve az üzletmenetbe, elősegítik a vállalkozás fejlődését. 

Prémium szintű Magenta 1 Business ügyfeleit is új kedvezményekkel és megoldásokkal segíti a Telekom: mostantól azoknak a vállalkozásoknak, akik legalább 4 db korlátlan díjcsomaggal és hozzá Üzleti Adat Non-stoppal vagy korlátlan adattal rendelkeznek saját, dedikált Telekomos kapcsolattartó, tanácsadó segíti a munkáját és ügyintézését, időt és energiát is megtakarítva így a vállalkozásnak. A Magenta 1 Business Prémium csomag havidíj kedvezménye keretében pedig az előbb említett előfizetésekre 50% havidíj kedvezmény, a többi mobil vagy fix előfizetésükre 30% kedvezmény jár.  (Azok a vállalkozások, akik megfelelnek a feltételeknek, automatikusan megkapják a prémium szintű besorolást.)

Vissza