Szűrés

A(z) Magyar Telekom kulcsszót tartalmazó cikkek

Új fejlesztéseket kapott a Telekom TV

2022. július 19. -

Megújult a Telekom TV SmartBox beltéri egységeinek szoftvere, aminek köszönhetően új funkciókkal bővült a felhasználói felület, így az ügyfelek gyorsabban, személyre szabottan tudják igénybe venni a Telekom TV szolgáltatásait. 

Tovább

Alakíts nagyot! a Telekommal

2022. július 5. -

Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.

Tovább

Teljesen lekapcsolta 3G mobilhálózatát a Telekom

2022. július 2. -

Lekapcsolta 3G hálózatát a Magyar Telekom, amely már sehol nem érhető el. Az ügyfelek nem maradnak szolgáltatás nélkül ezt követően sem: a közel országos lefedettségű, a korábbi technológiáknál jobb ügyfélélményt nyújtó 4G hálózat továbbra is rendelkezésre áll mind a hang-, mind az adatforgalom céljára. A legfeljebb 3G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek hangforgalmát a meglévő 2G hálózat veszi át. 

Tovább

Digitális kelléktár kisvállalkozásoknak a Telekomtól

2022. március 21. -

A kisvállalkozók többsége ritkán szakít időt a munkán kívül másra, mert úgy vélekedik, hogy személyes jelenléte nélkül megáll az üzlet – derül ki a Telekom kutatásából. A vállalat digitális megoldásokkal kívánja csökkenteni a vállalkozókra nehezedő terhelést, hogy jusson idejük más fontos dolgokra is, így például feltöltődésre, miközben az üzlet zavartalanul és hatékonyan megy tovább. 

Tovább