Szűrés
A(z) alkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Meglepetéssel készül a karácsonyra a Yettel
A Yettel friss országos kutatása szerint idén tízből négy magyar fogyasztó többnyire online tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat, és közel ugyanennyien szívesen használnak ehhez alkalmazásokat is. A megkérdezettek több mint fele tudatosan keresi a kuponokat, kedvezményeket; egy tízezer forintos vásárlás esetén ezer forint engedményt sokan már jó ajánlatnak tartanak. Az ajándékvadászatban most a mobiltársaság is segít: a Yettel alkalmazásban meglepetés kedvezményekkel vár mindenkit.
A Google Maps még az ünnepi készülődésben is segít
Legújabb frissítéseinek köszönhetően a Google Maps az ünnepek alatt is könnyebb közlekedést, tervezést és kapcsolattartást tesz lehetővé felhasználói számára.
Egy új funkció, amit eddig nem tudott a telefonod
A klasszikus plasztik kártya mellett, elsőként vezeti be a digitális SZÉP kártyát a K&H. Az innovatív megoldás a pénzintézet meglévő és új számlatulajdonosai számára elérhető és a digitális bankkártyákhoz hasonlóan működik, azaz érintésmentesen terminálnál, illetve okoseszközös fizetés esetén használható, a megjelölt elfogadóhelyeken.
SAP Customer Data Platform: az ügyfélélmény új dimenziója
Sokaknak ismerős lehet az az élmény, mikor megrendeli az ember augusztus végén az új iskolatáskát a gyereknek, és akár még októberben is folyamatosan jönnek szembe interneten az iskolatáska ajánlatok. Az egyszeri vásárlások esetében, amilyen mondjuk a repülőjegy vagy a lézeres szemműtét, kifejezetten okafogyott a böngészési előzmény alapján az ismételt vásárlásra való ösztönzés. Többek között az ilyen „bakik” kiküszöbölését is ígéri ezernyi más előnye mellett az SAP Customer Data Platformja (SAP CDP), mellyel a fogyasztói élmény sokkal megalapozottabb összefüggések alapján alakítható ki.